Djurakuten-vilket skämt!

Jag kommer aldrig mer att ta mitt djur dit...(jaa om det nu inte är ett måste..) Så fruktansvärt oseriöst bemötande man har fått där...veterinärerna (2 st som jag pratat med) säger helt olika saker. "Det kanske är lunginflamation.."  "Det är kanske det där organet som katter har som sen försvinner.." Va e det för diagnoser...okej om man nu e oense och kanske inte vet vad det är men då måste man väl kunna säga det på ett bättre sätt än att klanka ner på sin kollega...och man måste väl ta in katten på ett återbesök för att se om lungan ser bättre ut efter antibiotika -kuren. Men dom verkar helt ointresserade av det fastän Trouble inte alls är bra....skumt! Desstuom är dom väldigt otrevliga i telefon och vid disken ( detta såg vi redan då vi skulle hämta T första dagen, då dom pratade med en person före oss...). Man tycker ju att dom ska vara tillmötesgående när man frågar saker..men icke då...då stör man dom bara.... Nää nu har jag sagt åt dom att skicka hem Troubles journaler så vi kan få veta vilka prover som tagits...
Dessutom har jag en känsla av att det var pga dom som Agria vacklade med betalningen...då dom förmodligen har sagt att katten varit sjuk sen i december, fast det skulle vara att vi HAFT henne sen i december...Jävla soporär vad dom är...
Nää det kommer tyvärr behövas en tur till Djursjukhuset Bagarmossen också...man vill ju liksom kolla vad som är fel på Trouble, eller om det blivit bättre....
Där har jag varit många ggr och visst har det blivit alldeles för stort men där har iaf jag fått svar på tal och ett seriöst bemötande..sen vet inte jag vad som händer bakom dörrarna men huvudsaken e att man känner sig trygg...

AAAAHHHH..okej nu har jag fått skriva av mig lite...;)

Nu drar jag och tränar....see you!

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja fan oxå vad sur man blir när dom behndlar ens älsklingar som oviktiga och sedan tar dom så jäkla bra betalt. Fuck them!

2008-04-03 @ 21:02:26
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0