Ensam & övergiven...

sitter jag nu här och funderar på om jag ska palla att förflytta mig de få stegen in i sovrummet.....katterna vill förstås ha mat innan så jag måste ju ända ut till köket innan också...ohhh.... Jaa det värsta är att Trouble ska få börja äta torrfoder igen....vilket hon garanterat kommer att vägra! Såå...jaaa vi får väl se vem som vinner den matchen...haha
Nikki sitter här bredvid mig vid datorn och ser lite stöddigt ner på Trouble...det har blivit en liten maktkamp dom emellan, att se vem som är närmast mig hela tiden...hahaha
Nää...nu ska jag stänga av dumburken....

Natti natti

image278

Kommentarer
Postat av: Teddan

Fan den bilden påminner om dig en lördagnatt efter krogen....;)

2008-04-16 @ 20:06:02
URL: http://themaestro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0