Godmorning!

Halloj där ute...lördag idag och det innebär att vi måste bege oss till Ikea för att byta sängen idag...bläää.....jag bävar då den är skittung! Dessutom ska jag städa här hemma först är tanken... Ted lirar badminton med Steffe nu på morgonen....
Trouble vägrar äta som vanligt men Nikki vill äta desstomer.....igår va jag och Linda iväg till Zoo i Bromma där jag köpte nåt slags kattgodis som jag tänkte att katterna skulle vilja ha...inte Trouble inte men Nikki ville smaka...men hon kräktes som en tok efter det...hoppas nu bara att det bara va godiset så det inte är nåt annat....men det är nog bara det...jag vet ju egentligen att hon inte ska äta annat en sin mat....men ibland tycker jag synd om henne då inte hon få smaka...fast jag vet ju att det är för hennes bäste..haha
Nää nu har jag banne mig inte tid att sitta här längre.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en riktig bra städlördag då :o)

2008-04-19 @ 10:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0