Halva veckan avklarad...

Japp...skönt bara 2 dagar kvar till helg nu..:)
Dagen startade med att jag vaknade av att Trouble hoppade upp på dörren (!)...hon la sig alltså på dörren...inte en gång utan 2, dessutom hoppade hon upp på kylen...hur hon nu lyckades med det vet jag ej...hahaha men det är väl iaf ett friskhetstecken...får man hoppas.
Jag slutade kl 15 idag men iom att jag skulle vara tillbaka på jobbet kl 16.30 för APT så tog jag en promenad ner till Långholmen. Jag hade med mig min vän kameran och det blev endel bilder, varav vissa kan beskådas på nikkinin.bilddagboken.se.
Jag hälsade även på Håkan,min gamla arbetskompis som numera jobbar på en förskola på Långholmen, skoj skoj!
APT-mötet gick smidigt för ovanlighetensskull..:)
När jag kom hem så möttes jag av en dammsugande Ted..:)
Nu sitter jag här igen..vid datorn och kollar runt. Blir fruktansvärt arg på bloggen...som loggar ut en helt plötsligt...om man nu överhuvudtaget kommer in...grrr!
Denna bild blev lite cool tycker jag..:)

image208

Kommentarer
Postat av: maigiz

Meeeen vad du är duktig att fota.
Man skulle kanske hyra in dig för ett familjefoto

2008-04-03 @ 06:40:52
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jätte bra bild! OCH jag hatar oxå bloggen när den slänger ut mej bara helt plötsligt.

2008-04-03 @ 08:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0