Härligt väder..

Har det varit här hela dagen...skönt men fan va trött man blir av att vara ute en hel dag....helt sliten i hela kroppen..:(
Idag började dagen med att jag försov mig...eller rättare sagt det va riktigt segt att gå upp ur den härliga, nya sängen.. Blev lite sen till jobbet typ 10 min...sen va vi ute till lunch men sen va det ut igen...skönt! Så idag har det byggts ett gäng sandslott, parkeringshus & äventyrsbad...lite bandy blev det också.....ibland har man ett rätt bra jobb..;)
Men det är synd att barnen kör såå med en...dom brukar tex fråga om vi kan bygga ett sandslott..okej säger jag och börjar bygga...dom kollar på...sen när jag pausar lite så frågar dom genast...Madde, varför bygger du inte...? Hahaha klockrena barn!

image311


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har alltid hatat att vara i sandlådan, både när jag jobbade inom barnomsorgen och med mina egna grabbar, men Pelle har hållit på och grävt och byggt.

2008-04-21 @ 20:19:36
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0