Jaha..

då sitter man ju här igen då..jag trodde faktiskt att jag skulle sluta blogga nu när den va ner så länge.....men icke då!
Det har hänt lite grejer sen sist...eller njaa...inget direkt speciellt sådär men när man sitter där utan att kunna blogga då kommer man ju på hur mycket som helst att skriva...
Men i söndags så va Ted och jag ute på stan, vi åkte Cafévagnen som går mella Norrmalmstorg-Valdemarsuddde. Det va riktigt nice! Kalasväder var det också så vi tog en promenad också...:)
Trouble som va jättedålig i lördagskväll har de senaste 2 dagarna blivit piggare...idag har hon varit meed mig och fixat lite + rejvat ordentligt! Det är helt underbart att se...
Lite bilder kommer förståss...;)


Kommentarer
Postat av: maigiz

Faan va fina bilder du tar......supernice;)

2008-04-01 @ 21:44:30
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

Det var kul att höra att Trouble ser ut att må bättre. Härliga bilder!

2008-04-01 @ 21:52:47
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0