jaha...

då sitter man här igen....idag slutade jag 11.30, nice säger många och visst ibland men just idag skulle jag till min moster och hjälpa henne med städningen.....halv skoj...men det är alltid trevligt att sitta och prata med henne över ett glas vin och lite god mat..:)
Nyss hemkommen till en "svullagulla"-sugen sambo...såå jag fick minsan ställa mig och baka direkt jag klev innanför dörren....det blev en rulltårta med jordgubbssylt&vaniljkräm..till det serveras lite vispgrädde med lite Oboý på toppen......kaffe blir det självklart också....men ärligt så vet jag inte om jag ska ta nåt ännu...just nu är jag ej sugen, men en dusch senare kanske....den som lever får se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0