Jahaja...

som vanligt fick jag banga träningen idag...jaa..jag hittar alltid orsaker..;) Men när jag va hem på lunchen så va Trouble jätte konstig för att sen börja tok kräkas....och allt va lila-färgat....fan va nojig jag blev.....men förstod självklart rätt snabbt att hon ätit en lekråtta eller nåt....fan va jobbigt att hon äter grejer, jag har aldrig tidigare haft en katt som gör sånt....grejen va ju då att jag ville hem direkt efter jobbet för att kolla henne...och sen fick jag mess från en kompis som jag inte träffat på ett tag så nu ska vi fika och där har vi alltså skälet till att träningen blev inställd...haha
Vi ska köpa med oss lite kaffe och gå upp till nån mysig park här på söder...förmodligen blir det Ivar-Lo parken som är en av mina favoriter....

image334

Kommentarer
Postat av: Linda

Bangar-Ulla. Hehe ;-)

2008-04-29 @ 17:17:25
URL: http://ars.blogg.se
Postat av: Anita

Va mysigt med fika ute!

2008-04-30 @ 09:09:10
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0