Kaxiga katter!

Det har iaf INTE jag...tänkte ta med Trouble ut utanför bara..men shit va rädd hon blev av att bara komma ut i porten med kopplet på sig...då tänkte jag..okej detta är ingen bra ide. När jag tog bort kopplet så slängde hon sig imellan räckena ner i trappen ( min stora fasa är just att hon ska ramla ner imellan dom, fast neråt då vi är ute i porten)...) Jävlar va skraj jag blev men hon lyckades som tur va att komma rätt..puuust!
Den andra kaxiga katten Nikki drar direkt jag tänker tanken att ta fram kopplena...jaa inte är det några utekatter man har iaf..dom trivs helt klart bäst inne..:)

Kommentarer
Postat av: Anita

Jalle & Heavy är så sugna på vad som är utanför dörren, men jag vet ju inte vad som skulle hända om dom skulle komma ut i det fria. Dom kommer att få vara ute bara det blir lite mindre med snö.

2008-04-04 @ 15:22:36
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0