Lite dåligt..

med bloggandet från min sida denna helg...:( Men det har varit lite stressigt....igår fixade jag fönstrena som sagt efter det så tog vi tag i sängen....alltså vi åkte till Ikea och bytte vår nya säng som va trasig..:( 160 säng som vägde ton....fan va drygt det va men nu bytte vi tll 2 st 80 sängar istället...nice! Vilken skillnad att bära..jag menar man kan ju faktiskt i värsta fall bära en själv....Ted körde på samma säng sort som vi hade alltså en Sultan "Svaneholm" jag tog en lite hårdare...Sultan "Svandal"....jag har sovit grymt bra inatt...hade inte ont i ryggen eller nåt när jag vaknade..det brukar jag ha när jag sovit lite längre som idag....känns som ett bra köp..:)
Otroligt skönt att ha detta gjort nu....tog nästan hela dagen men det va det värt....

På kvällen kom Linda över för lite Wii-spel....skitskoj spel! Tyvärr gick det inte så värst bra för mig igår...men ikväll har jag krävt revanch.....hehe

Trouble hon äter fortfarande inte torrfodret så, jaaa hon har vunnit och visat vem som bestämmer...hon får alltså I/D blötmaten istället.....hon blir en helt annan katt då hon äter det....glad och pigg!

Nää nu har jag verkligen inte tid att sitta här längre...ska ut och flanera i det fina vädret....

See you all....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0