Promenad i Stockholm...

Jaa idag blev det en promenad till Kungsträdgården för att titta på dom fina träden..haha
Vi gick även till Bokskotten där jag fick tag i 2 nya "Snurran-böcker....imorgon lär jag bli poppis på jobbet..:) Jag älskar Snurran och som tur är gör barnen det också...:) På jobbet har vi redan "Snurran ocn fjärrkontrollen" (min favvo) & "Snurran äter ketchup"...så nu hittade jag alltså "Snurran och dum-overallen" & "Snurran och den osande abborren".....lyckan är gjord..;)
Det va en trevlig promis...

Lite bilder som vanligt...



image287image288image289image290

Kommentarer
Postat av: Anita

Vilka underbara vår bilder!

2008-04-16 @ 21:55:12
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: maigiz

Åååå, vad vackra bilder. Böckerna ser skojiga ut, de ska jag låna till jobbet nästa gång vi går till bibblan.

2008-04-16 @ 21:59:51
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0