Svårt att få saker gjorda...

Mmm....så är det får mig...när jag går och lägger mig så har jag stora planer för dagen efter...jag ska städa, fixa och allt möjligt...men inget blir gjort....jag fastnar vid denna dumburk hela tiden....
Men imorse hade jag en riktig gosstund med katterna...Nikki låg på kudden och Trouble låg på min arm under täcket....sååååå nice!
Trouble envisas med att inte äta tillräckligt mycket...nu kinkar hon tom med burkmaten.....va fan ska man göra???
Jag hoppas verkligen hon äter lite underdagen/kvällen så att vi inte måste vara hemma imorgon....jag bara måste se Treat ju.....men det ska nog inte vara några problem.
Jaha...då finns det inget annat att göra än att fixa sig för ännu en underbar arbetsdag.....börjar 11.15-16.30 så denna dag ska man väl iaf överleva...hoppas jag...haha Fint väder har vi också så det blir till att vara på gården med barnen, spela lite boll, leka i sandlådan eller nåt annat skoj.

image312

Kommentarer
Postat av: maigiz

Jag hinner inte städa till ni kommer.
Hoppas ni inte får astma eller dör av äckelslag.
Vi dödar alla bakterier med sprit så ordnar det sig nog.

2008-04-25 @ 15:02:26
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0