Trööööööööööööött...

jaa fy vad det va tufft att gå upp idag..:( Jag har börjat "tidigt" hela vecka och idag så har jag bytt med en annan så det är bara att pallra sig iväg igen...men okej jag slutar vid 14-tiden..och imorgon jobbar jag 8-11.30..det e ju nice:)
Jaha då sitter Trouble PÅ dörren igen då....hur ska man få henne att inte ge sig så högt upp...? Med tanke på att hon ej har koll på sig själv och ramlar allt som oftast ner på huvudet och ej tassarna som andra katter gör...
Nåväl..vädret verkar relativt okej, frukosten va okej, det gick okej att ge Trouble medicinen så nu finns det bara en sak kvar att göra...gå till jobbet..:(

Ha en helt underbar dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0