Trouble-följetong...

Jaa...jag måste säga att jag är stolt, förvånad och chockad...hon har ätit utav torrfodret!!! Igår började jag med att blanda lite kulor i "lös"-maten...gissa vad hon gjorde...hmm...hon åt det goda och spottade ut torrfodret...jaa det va väl det jag trodde tänkte jag...:( Men jag lät det stå framme och vaktade lite på Nikki så hon inte gick dit....sen när jag höll på att somna så hörde jag att hon smög (Trouble alltså) till skålen och åt upp kulorna....yes! Imorse försökte hon göra allt för att slippa torrisarna...men jag stod minsann på mig..;) Så nu har hon ätit torrisar flera ggr idag...okej inga jätte mänger men ändå..:)
Jag fick tag på Agria idag också...och efter ett x-antal samtal så fick jag det ända besked som jag hade accepterat...att vi fick pengarna tillbaka....skönt att slippa tänka på det iaf..:)

Kommentarer
Postat av: Anita

Hejja Trouble! Och Grattis till vinsten mot Agria!

2008-04-17 @ 08:39:38
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0