Storstädning på gång....

Japp idag va man uppe med tuppen...eller rättare sagt uppe typ med Ted som måste jobba...hehe
Jaa det har varit ännu en natt med röjande katter, fattar verkligen inte vart dom får sin energi ifrån....dom hoppar och studar, röjer med bollar, hus, "råttor"...jaa you name it.....lite sliten är jag nog allt men vad gör väl det när man får städa hela dagen...:) Jag har redan hunnit med att diskat & plockat lite papper....så nu är det bara att slänga sig på allt annat....inget jag ser fram emot men det är verkligen nödvändigt nu.....såå nu har jag ej tid att sitta här..ingen rast ingen ro....

Kommentarer
Postat av: Anita

jag vet om ett ställe i Östersund som oxå skulle behöva röjas upp - intresserad?! ;O)

2008-08-04 @ 15:46:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0