2:a advent...

2½ vecka kvar till jul....helt sjukt! Tyckte typ att det va en månad sen man hade semester....hmm...fan va tiden går fort....usch!
Men det ska bli skönt då julen, nyår och december är slut...då vänder det och snart är det sommar igen..:)

Igår va vi som sagt och kollade in Jillan i Nacka Forum...hon är ju grymt duktig och bra! Jag köpte tom skivan och fick den signerad...haha
Jag försökte få en bild på henne och Ted men han "vågade" inte...haha där hade han sin chans att glänsa bredvid henne men tog den inte...sopan...haha

 

Igår kväll blev det lite vin och mys till Tv:n.....inte helt fel det heller....

Idag ska vi inte göra någonting annat än kolla film...jag har hyrt 3 barnfilmer, Bilar, Madagaskar & Råttatoulle. Tänkte att jag måste uppdatera mig lite då barnen bara pratar om Blixten & gänget...haha
Bilar såg vi härom dagen och den va ju helt okej..lite skratt blev det nog...haha
Så här på söder blir det lugna gatan...

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag har sett Råttatoui...den var rolig. men ska du se en skitrolig barnfilm så ska du kolla på Horton. Höll faan på att garva ihjäl mig.

2008-12-07 @ 19:46:43
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Kul med en barnfilm då och då! :O)

2008-12-07 @ 21:45:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Linda

Nord. Hahhaha

2008-12-09 @ 19:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0