Ikea is the shit...

eller nåt...haha

Vi skulle dit och KOLLA på en Tv-bänk och kom hem med (eller sakerna kommer hem imorgon då vi missade dagens hemkörning med 2 minuter..:() en Tv-bänk, databord, datastol, v-rumsbord, matta, diskställ, flera lampor, gardinstång & lite annat tjafs...á ca 7500 kr!
Jag tycker ändå vi fick ganska mycket saker för pengarna...vi måste ju ta tag i vårat boende någon gång...

Jaa då förstår ni vad vi kommer att roa oss med imorgon...haha Det kommer vi kommer säkert vara på strålande humör då vi ska få ihop alla grejor...haha

Det jobbiga nu är att slänga allt....inte för att det är snyggt och helt eller så,,haha utan mer att det känns som man slänger ut allt som påminner om min kära mor...snart har jag inget kvar som påminner om henne...tom blommorna jag hade har jag släng då småttingarna bara har ner dom...hehe
Men jag minns min mamma hur bra som helst utan dessa saker....känns ändå väldigt skönt att äntligen kunna förnya oss lite grann...äntligen känns det som VI har bestämt vad VI vill ha....:)

Nåväl nu har jag inte tid att sitta här...duschen väntar och sen ska mer saker slängas...:)
Bilder får ni imorgon btw...

Ching ching..

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis! Jag är precis likadan, tror att minnena sitter i sakerna. Men minnena har man kvar oavsett, de kan ingen ta ifrån dig. Ut med gammalt, in med nytt det mår man bara bra av. Kram!

2008-12-14 @ 21:40:29
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Heja på! :O)

2008-12-15 @ 00:32:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0