Jaa...det är svårt detta...

med att hålla igång bloggen...
Men nu gör jag ett försök igen..haha

Besöket på Statshuset va ju överförväntan faktiskt. Otroligt mäktigt va det...rätt kul att få upplevt detta ändå..kul att se serveringspersonalen göra bort sig...haha

Vad har hänt mer denna vecka..hmm...joo det va föreläsning i onsdagskväll...den va väl lika givande som allt annat...hmmm

Annars har det inte hänt särskilt mycket här inte...katterna verkar må toppen, Nikki busar med småttingarna endel faktiskt och det är jättehäftigt...:)

Idag är jag grymt rastlös, vill parta! Skulle kunna tänkt mig en kryssning men det är svårt att vara spontan...

Vi ska iaf ut till Nacka Forum en sväng för att kolla på Jill Johnson som ska "spela" lite där för att göra reklam för nya skivan...."Baby blue paper"...grym platta btw!



Men vad som händer ikväll är fortfarande ganska oklart...men som det känns just nu så ska jag iaf dricka vin..:)

Btw..igår hade vi glöggpremiär här hemma...Ted hade fått tag på vitvinsglögg...Blossas...smaskens va det!

Kommentarer
Postat av: Anita

Själv är jag en "sucker" på julskivor, så jag undrar....har inte Jill gjort någon Julskva i år

2008-12-06 @ 20:49:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Glögg e gott de. Själv väntar vi till jul. Ska vi inte ta och träffas snart. är ni lediga i jul? Ska ni komma hit å festa lite kanske i mellandagarna?

2008-12-06 @ 22:50:06
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0