Lite lättare....

Jaa nu känns det lite lättare konstig nog...jag beslutade igår att Nikki skulle slippa åka till Bagis idag, hon skulle slippa svälta och hon skulle slippa lavemang...detta beslut känns helt rätt just nu. Hela min kropp bara skrek "Låt henne inte gå igenom detta nu!"
Hon leker, gosar och verkar må såå bra just nu  så varför ska hon behöva genomlida detta.....visst detta kan vara ett beslut jag måste ändra på sen men just nu känns det rätt!
Hon får fortsätta äta Pepcid sen utgår vi från hur hon mår....mitt lilla hjärta!

Helgen har gått fort, min brorsdotter va ju här med sin pojkvän...det va kul att träffa dem. Dem verkade ha haft en trevlig helg i storstan iaf....väluppfostrade va dem också...när dom skulle åka hem så kom de med en Alladinask som ett litet tack för att dem fått vara här....visst va det gulligt!

Imorgon ska jag på middag i Statshuset...det ni! Fint som snus....hahaha det är Stockholm stad som "bjuder" sina anställda på julmiddag....vi får betala 50kr för det....först tänkte jag inte gå men sen tänkte jag att detta lär ju va ända chansen att få besöka just Statshuset...och nu när Nikki är kvar hemma kan jag ju gå också..:)


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, vad bra att Nikki är bättre och slipper allt strul. Det glädjer mig så :O)

Jasså julmiddag på Statshuset, det var inte dåligt. Har faktiskt varit på middag där en gång i långtjsfs och allt. Pelle var ditbjuden av Polens handelsminister. En stel tillställning, men det var rätt kul att vara just där.

2008-12-01 @ 20:19:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

meeeeen, nu har du ju lagt av igen...

2008-12-05 @ 23:02:08
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0