Nu är "glada" julen slut, slut, slut...

Japp nu åker julgran och greor ner i lådorna igen...hör och häpna men katterna har inte brytt sig om granen alls..:)
Men däremot så lyckades Zisco bita sönder sin 4:e telefonladdaresladd....vi hade precis köpt den och jag skulle ladda min lur....men han tyckte alltså att den inte skulle laddas..haha fan 199 kr åt skogen!
Så nu laddar jag luren genom datorn....sladden gömd i hopp om att han ej ska hitta den...haha

Nu ska vi äta rester från igår....ching!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Va? åker det redan bort pyntet? Tokfia! Mitt får stanna till trettondagen i allafall.

2008-12-26 @ 21:22:13
Postat av: Anita

Hahahahaha! Du e rolig du! Varför gör du jul om du inte gillar den? :O)

2008-12-26 @ 22:06:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har du inte städat ut Julen snart??? :o)

2008-12-28 @ 21:26:43
Postat av: Anita

Det var jag.....här ovan! :P)

2008-12-28 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0