Och så undrar folk varför man Inte gillar nyår...

Jag har tydligen skapat en ny tradition i denna familj...jaa att besöka djursjukhuset akut varje nyårsafton...förra året va jag där med Nikki och nu i år blev det stackars Zisco´s tur...
När vi va iväg till Hällefors så har han nog satt i sig en plast "igelkott"-leksak...jag hittade foten till den på bordet då vi kom hem.. Inatt käktes Zisco och han blev allt hängigare så dom tyckte vi skulle komma in. På röntgen såg man att det fanns nåt i tarmen men icke vad, inte heller hur långt den gått i tarmen...har vi tur nu så komemr den ut av sig själv den "normala" vägen men om vi har otur så måste han ju opereras...:( Så dom behöll honom kvar där på djursjukhuset..:(  Min lilla grabb...

 

Det sjukaste är att jag hade en skum dröm inatt...Trouble kom på besök och först blev jag glad och talade om hur mycket jag saknar henne och så...men sen blev jag helt förtvivlad och skrek "ta INTE med dig någon, ta inte med dig någon"...sen vaknade jag av att Nikki ville ha mat....läskigt som fan!

Kommentarer
Postat av: Anita

Stackars liten! :O(

2009-01-01 @ 12:01:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

Stackars liten!

2009-01-01 @ 12:03:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0