Seeeeemeeeesteeeer...

Sååå förbannat skönt! Ledig i 2 veckor nu...:)

Vad jag ska göra är oklart...men mest ska vi vara hemma hos våra små mojar iaf...:)

Idag ska jag ner i tvättsugan som vanligt på en fredagskväll....men nästa vecka kanske vi kan ändra dag...vad sägs om onsdag? Då borde det finnas tid iaf tycker man..

Idag fick jag en julklapp på jobbet...det betyder att jag får 2 st iår på jobbet, en balsamvinäger (som jag säkert ej komemr att öppna ens..) & en strut med choklad som jag med all säkerhet kommer att öppna..:)
Det tråkiga är att vi ej fått någon julklapp från arbetsgivaren...såå snålt! Det behöver absolut inte vara nåt dyrt...men nåt borde man få tycker jag...inte ens ett "God Jul"....men men så är det..

Jag minns tiden då man jobbade som städerska jaa....man fick massor av fina julklappar både från kunder och arbetsgivare...dessutom hade man betydligt högre lön.....fan att jag ej kan städa längre, jag hatar min j*vla hand!!

Men nu har jag semester och behöver inte sätta min fot på jobbet på 2 veckor!!!




Dessutom önskar jag att jag hade råd OCH mod att åka tillbaka till Schweiz...

Kommentarer
Postat av: Anita

Måste man vara modig för att åka till Schweiz? ;O)

2008-12-19 @ 15:52:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Anita: Jaa ifall man ska flyga!!!

Men vi funderar på att tågluffa i sommar...:)

2008-12-19 @ 16:36:32
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0