Whitesnake igår...

Jaa...efter att gått hem tidigare från jobbet då jag mådde lite kasst så fixade jag upp Tv-bänken, men hann inte med skenorna..
Jag drog sen mot Fruängen för att plocka upp biljetten som underbara Steffe överlät till mig..:)

Kom precis lagom till Hovet när Whitesnake skulle gå på scen...

Wow..introt startade och lyckan spred sig i kroppen...strax kommer HAN stå där på scenen igen...Mr Coverdale!
Meeeen va fan hände..jooo det lät fördjävligt...ljudet va sååå kasst!
Jag tänkte att faaan..låter det så här går jag hem nu...vill inte minnas kanske sista Whitesnake konserten så här inte...
Men sen när 3:e låten startade VA lyckan total!! "Fool for your lovin´" strömmade ut från högtalarna och det lät grymt bra!
Konserten va ganska ojämn med långa och "tråkiga" solon som drog ner betyget endel...men Coverdale är allitd Coverdale...en av de stora, en hjälte!

Jag är grymt glad att jag fick chansen att se detta, Tack Steffe!

Jag kan säga så här...Maggan gråter då hon ser Lucia jag gråter då jag ser David Coverdale i hans Whitesnake...kanske var det sista gången...



När jag väl va hemma va det bara att forsätta med skenorna till Tv-bänken...det tog längre tid att få dem på plats en vad bygget av hela Tv-bänken...helt sjukt!!
Men nu är den på olats..blev ganska trångt då vi bara kan ha den på en vägg och det bredvid databordet...men det kommer att bli bättre än förr iaf...vi ska ställa dit alla grejor ikväll så bilder kommer väl senare...

Ching!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom fick int så bra kritik i tidningarna, se här.......



http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2198&a=777279&rss=1399

2008-12-17 @ 23:14:21
Postat av: Maggan

Klart att jag hellre ser Coverdale än lucia....Pucko! ;0)

2008-12-18 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0