4 dagar kvar till helg...

Vilken dag detta blev då...när jag kom till jobbet i morse så visade det sig att kocken va sjuk (enligt chefen, men i själva verket har han nog semester, för det sa han förra veckan men chefen har nog "glömt" det) och ingen vikarie hade vi...gissa vem som hamnade i köket..? Jaa just det, JAG och en annan....jag hatar ju att laga mat! Ännu värre när det inte finns nåt att laga....men vi styrde upp nån makaronigratäng iaf....

Efter jobbet stressade man hem för en snabb middag och sen ut till Nacka för att hälsa på den lilla kattungen..:) Vi bestämde också att han ska flytta hem till oss redan på fredag faktiskt....spännande hur det ska gå...
Han va jättesöt!! Men konstigt nog större än Zisco..va vi vet så ska ju Zisco vara ca 3 veckor äldre...

Nu ligger Zisco bakom dataskärmen och slumrar...hur söt som helst! Jaa det är väl dax för mig med att hoppa in och slumra...ska ju till jobbet imorgon bitti igen.....härligt härligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också ha en kattunge.

2008-07-01 @ 06:37:56
URL: http://ars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0