6 månader till julafton...typ!

Jaha..då va midsommarafton avklarad...vi hade en riktigt trevlig dag/kväll..
Steffe kom hit och åt lite midsommarlunch med sill och nubbe..:)
Vi babblade bort ett par timmar här hemma för att sen dra vidare ut på Djurgården, närmare bestämt Grönan. Där blev det en 5-kamp som va ganska jämn in i det sista...tyvärr vann ju Steffe...Grattis!
Efter det att jag och Steffe åkt Bergodalbanan, Vilda musen och FRITT FALL(!) så drog vi till Söder igen för några öl på Charlies Dickens...riktigt trevlig kväll..:)
Ted va en lite fegis som inte vågade åka nåt..;)

Fler bilder på nikkinin.bilddagboken.se




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag åker aldrig nåt heller när jag är på Grönan, skulle aldrig falla mig in!

2008-06-22 @ 19:44:07
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0