Ehh...varför sitter man här för...?

Jaa..vid datorn alltså..? Jag klickar på mina "vanliga" sidor...fram och tillbaka och inget roligt händer men nog fan sitter man här ändå..hmm...inte ens Maggan bloggar som hon gjorde förr...jag trodde hon skulle uppdatera mera nu när hon har mobilt bredband..men icke då...:(
Jag är sjuk, uttråkad, trött, rastlös....vad ska man göra? Det blir till att hoppa i bingen...det värsta då är ju att det snart e morgon igen och det innebär ju att man måste gå till jobbet IGEN! Booooring..... 2½ vecka kvar till 4 veckors semester..hur ska jag stå ut?
Inget kan man göra på semestern heller.....livet känns skoj....or not!
Men imorgon kanske, kanske det känns bättre....


Kommentarer
Postat av: Linda

Dags att gaska upp sig ulla!

2008-06-25 @ 06:49:06
URL: http://ars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0