En eftermiddag med katterna..

Jaa idag slutade jag 12.30..nice!
Jag har varit grymt hängig idag på jobbet...ups and downs så att säga....känner mig såå sliten och har ont i huvudet..:(
Men det va iaf skönt att komma hem till "mojarna"...Zisco blev överlycklig när jag kom hem...han började röja runt, hoppade på Nikki och va helt galen..sen när jag satte mig vid datorn så hände det...på en sekund hade han hoppat upp vid tv:n och bitit av sladden till Wii-spelet...eller jaa den sladden som går till sensorn typ...faaaaaaaaaaan! Men det e ju bara att gilla läget så är det att ha kattungar i huset... det brukar gå en "tunnsladd" per katt...hoppas nu inte det blir fler sladdar....och dessutom så är jag glad så länge det inte är en "farlig" sladd....nu har dom däckat båda två  på sängen..haha
Nu måste jag iväg och köpa bröd sen ska jag laga mat....idag ska vi äta den där j-vla laxen som vi tjatat om hur länge som helst....:(

Lite bilder..:)


Kommentarer
Postat av: Teddan

Det är en mycket arg husse som snart kommer hem....

2008-06-23 @ 15:20:53
URL: http://themaestro.blogg.se/
Postat av: Anita

Hahahah, det har våra busfrön missat, att bita av sladdar alltså. Däremot så har det åkt massor med krukor och annat i golvet.

2008-06-23 @ 21:23:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0