Hur trött på jobbet kan man vara...?

Jaa och utan att göra nåt åt saken...fattar inte att jag inte pallar söka nytt jobb.. Jag hatar verkligen mitt jobb...eller så här är det..Jag gillar ju att jobba med barn och i detta fallet så är barnen grymma...men vissa i personalen är ju mindre kul om man säger så... Jag bara måste fixa ett nytt jobb...jag har lovat mig själv att verkligen ta tag i det efter semestern!!
Jag minns då man gick till jobbet och man tyckte det skulle bli kul att träffa personalen...visst det kunde vara jobbiga barngrupper och så men det spelade inte såå stor roll då man trivdes i arbetslaget...vi respekterade & litade på varandra...det va en skön känsla som jag saknar... På mitt jobb finns det inte mycket respekt och inte fan verkar dom lita på varandras kompetens...

Usch vad allt känns jobbigt och trist nu....

Kommentarer
Postat av: Anita

Precis så kände jag när jag efter 18 år sa upp mig från barnomsorgen. Men det var tufft oxå att våga för att inte tala om det ekonomiska. Vad vill du göra då, börja där och se vad som händer. Gör en jobbönskelista!:O)

2008-06-25 @ 18:40:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0