Inte helt oväntat...

Så fick jag på fredagen snällt lämna festivalområdet för att ta tåget hem till Stockholm....Lilla Trouble blev risig, kräktes och så....att kattskrället inte fattar att hon måste äta.....hmm...jaja jag har matat henne under natten så jag tycker nog att hon ser piggare ut...och jag vill lova att hon blev glad då jag kom hem...:)
Men jag har iaf haft skoj denna vecka det är bara synd att jag missade Saxon, Whitesnake och Gotthard.....men men sånt e livet!
Bilder kommer nog upp under dagen....hehe

Kommentarer
Postat av: Maggan

Nu funkar bilderna, det är bloggen som är cp ibland.

2008-06-08 @ 01:21:50
Postat av: Maggan

ja.....grymt niiiice!

2008-06-08 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0