Jaa nu är vi där igen...

Trouble ligger på sjukhuset igen...i en syrgasbur! Åter igen så är det nåt som sitter mot hjärtat, skillnaden här är att Bagarmossen försöker reda ut vad det är...Djurakuten bara sket i det ...kommer aldrig i helvetet åka till Djurakuten igen!
Någonting med lungarna tycks det också vara...eventuellt lunginflamation eller astma....
Idag görs förhoppningsvis ultraljud för att se vad det är...
Jag vill bara att mina katter kan vara friska samtidigt nån gång....vad gör jag för fel med dem egentligen??
Nikki har varit riktigt orolig inatt och gått runt och letat efter Trouble...även nu så vandrar hon bara runt....lite splittrad tror jag dock hon är, lite skönt kanske att inte bli påhoppad hela tiden och dessutom kan hon vara på balkongen nu....
Nu ska jag dessutom lämna Nikki ensam för att gå och jobba...1:a dagen efter semestern...skitskoj..:(

Nåväl...nu vill jag ha hem en frisk liten Trubbla....så håll tummarna för henne nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0