Måndag, underbara måndag...

Oohhh.....ännu en underbar dag som man får spendera på sitt älskade arbete.......fy fan att man ej har semester ännu. 10 dagar kvar nu....jag längtar! Det kommer att bli tunga dagar, extra tungt idag känns det som....toktrött, det är toklång dag och och dessutom ser det ut att bli regn...:(

På hemmafronten är det som vanligt...katterna vill INTE äta....vad gör vi för fel??
Zisco har röjt som svinet inatt och nu terrar han Nikki, fattar inte att inte hon lackar mer än vad hon gör.....dessuton råkade jag slumra med mina glasögon bredvid mig imorse och då va ju lillhuliganen framme och bet i dem...så nu är det vassa kalmar jag har....dom som inte ens är färdigbetalda än...jaja så är det när man intekan pallra sig upp....fan!

Nää...nu måste jag ila...ute i sista stund som vanligt!

ching ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0