Nu börjar man piggna till igen..

Inatt kunde jag iaf sova....hade ju knappt sovit sen torsdagsnatt och då va det inte många timmar. Igår va jag såå trött att jag nästan trodde jag skulle svimma innan jag gick in i sängen...men ändå kunde jag liksom inte somna...sjukt!

Jaha..idag kommer alla hem från Srf....ska möta upp Ted i S-tälje då han har de flesta av mina saker också då jag fick lite brådis hem och pallade inte ha med allt för mycket på tåget...
Så måste man ju kolla på alla "roliga" kort han tagit efter jag åkt....hmm....
Men snar tär det nytt år med ny festival och nya band.....;)

Lite deppigt har det varit men det kunde varit värre....men det som suger mest e ju att jag ska ju börja jobba igen på tisdag...PÅ TISDAG!!! Neeeeeeeeeeej....vill inte, vill inte, VIIIIIIILL IIIIIINTEEEEE!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0