Sjuuuk idag....

Jaaa...jag kände det redan komma smygande igår...och igår kväll tappade jag nästan rösten. Förskyld och allmänt trött....sovit hela förmiddagen nästan. Men det är väl brist på all sömn som tagit ut sin rätt...har inte sovit såå jätte bra efter Trouble...:( Jag saknar henne hela tiden...kan inte riktigt glädjas åt den nya ännu känner jag...men det kommer väl.
Han är såå fin, busig och gosig...inte alls så där rädd som Trouble va... Jag va ner till veterinären och vaccinerade honom nyss och han va jätte duktig..:)
Nu e det nog dax att hoppa i bingen igen...huvudet känns som det ska sprängas...
Men lite bilder måste jag ju slänga upp iaf..:)



Nikki är ju vackrast i världen!         Jaa den "lilla" e inte så dum heller...

Ett namn dök upp i mitt huvud bara sådär också..Zisco...han verkar lyssna till det på en gång....så det lutar väl åt det namnet..vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Teddan

Hahaha vilken klockren bild på den lilla krabaten...och Nikki är sur som vanligt när kameran kommer fram...;)

2008-06-17 @ 15:14:57
URL: http://themaestro.blogg.se/
Postat av: Maggan

Bra namn tycker jag. Eller av bilde att döma så kanske Karate, eller Judo.....Kung Fuu?

2008-06-17 @ 19:41:35
Postat av: Anita

Hahahah! Underbara bilder och Zisco är ett passande namn.

2008-06-17 @ 21:38:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0