Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuk...

jag blir tokig av att aldrig bli bra....vad ska jag göra? Idag har fan huvudet känts som det ska sprängas typ...det e ju extra kul då man jobbar med barn..och ALLA ska prata/leka med en samtidigt... Men alvedon e min bästa vän just nu iaf..:)
Det e ju dock bara 3 dagar kvar till helgen...;)
Lillkatten Zisco har röjt runt här idag och hänger mer i Nikki än går själv...helt sjukt att Nikki inte ruttnar mer en vad hon gör...hon e ju bara för snäll!

Men jag saknar Trouble sjukt mycket...nästan hela tiden finns hon i mitt huvud...min lilla Trubbla..:(

Dessutom är jag rätt ledsen över att jag ej kommer att ta mig till Rockweekend eller inte någon annan Europe-spelning heller för den delen...det suger!
Extra mycket iom att jag lämnade Srf så tidigt som jag gjorde....

Kommentarer
Postat av: Anita

Det är inte så kul att vara sjuk. Ta och överdosera med C-vitamin, det brukar hjälpa för mig!

2008-06-24 @ 22:35:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0