Snaaaaart måndag...

Guuud så jag har längtat...eller inte!
Nu har jag dessutom legat däckad i 2 dagar igen också...så jädrans hängig!  Snuvig, trött, feber och ont i typ hela kroppen....får se hur det går på jobbet imorgon, spännande!
Nu är det hela 3 veckor kvar till semestern...hur ska man palla?

Vår lilla Zisco-bäbis har röjt hela dagen idag....jag säger bara Stackars Nikki....hon är terrad hela tiden av Zisco! Men jag kan förstå honom då hon sitter och viftar på sin tjocka fina svans så där inbjudande hela tiden...haha
Idag va Linda här och hälsade på honom också..jag tror minsan att hon blev liite förtjust jaa...hehe
Vi tog tempen på den lilla idag också då han är såå himla het...han hade 38,7*...det borde ligga inom gränsen hoppas jag...vi kan ju inte ha sån otur att han också blir sjuk nu...hmm... Men vilken skillnad det va att ta tempen på honom...vi lyckades på första försöket..:)

Nää...nu ska jag kolla lite fotboll...Spanien- Italien... Heja Spanien!

Ching ching

Kommentarer
Postat av: Anita

Näää...! Heja Italien! Fasst det hjälpte ju inte, nu när Italien åkt ut, har jag inga fler4 lag att heja på.

2008-06-23 @ 07:35:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0