Velputtan Madde..

Jag har velat hit och dit..inatt sov jag typ ingenting och till slut bestämde jag mig för att EJ åka på Srf iaf.... Nikki kräktes igårkväll och Trouble har skadad flera klor..det pga att vi trodde vi skulle vara snälla och ta ut henne...haha det va inte poppis...

Grejen är ju att Sandra som ska passa katterna ska bort torsdag kväll-söndag morgon och jag har ej fått tag på grannen som jag hoppades skulle kunna mata katterna då...
Men sen tänkte jag att okej jag frågar Mia om hon kan komma hit på fredag...och det slumpades sig så bra att hon slutar tidigt på fredag morgon. Då åker hon hit och sover på dagen och ger "mojarna" mat...så nu SKA jag på Srf iaf...HAHAHA
Jag har väl ingen beslutsångest.... Jag hoppas bara att jag gör rätt nu....håll tummarna för att katterna äter som dom ska...
Det lustiga är att idag va det första ggn på länge som Trouble åt utan att bli matad.....det är kanske ett tecken på att hon vill bli av med mig...hehe

Kommentarer
Postat av: Linda

Riks-sopa deluxe.

2008-06-02 @ 15:48:28
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: Maggan

När du kommit ner på srf så ritar jag ett kors i taket.

2008-06-02 @ 18:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0