2 dagar kvar till helg....

Jaa det är ju helgen man typ lever för.....idag har vi haft APT och det va väl ungefär lika kul som alltid.....men nu har jag 2 ganska softa dagar kvar, imorgon jobbar jag 5 timmar och på fredag 3½ timmar. Dessutom är det mindre än 4 veckor kvar till semestern...eller semester & semester...det är ju Sweden rock festival som gäller då och semestern skulle man väl behöva då man kommer hem igen.....men iofs så lutar det åt att jag blir hemma i år då vi ej har någon kattvakt ännu...tji får jag liksom då jag varit så kaxig mot Maggan...hahaha
Fördelen är då att jag får en hel vecka att städa lägenheten på iaf...:/  Men men...

Idag va jag en sväng ner mot Tanto då jag skulle köpa mat till fröken Trouble (vi måste ju jaga stan runt för att få tag i just den rätta maten till henne...eller jag menar den gamla sorts burken..då hon endast äter den maten..) och då passade jag på att fota lite...men vädret va ju inte så kul men några "pippisar" kom iaf i fokus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0