Btw...

Så va vi ju på 2 st lägenhetsvisningar igår...den ena va i Solberga. Det är ett helt nytt område som vi kollade på..så den lght som vi skulle titta på va inte alls klar. Det va bara ett skal så det va ju svårt att riktigt kunna tänka sig hur det kan se ut...men vi tänker nog iaf sätta upp oss på en 2:a där. Fördelen är ju att vi (några från internkön) har chansen att välja lght först...:)
Den andra lght:n vi kollade på va här i (nästan) samma område som vi bor i....och den va kalasfin. Där kan jag lätt tänka mig bo om jag måste flytta från detta hus...det är ett byte som kommer att bli av ifall det blir bostadsrätt här. Måste faktiskt säga att det känns bra att ha lite alternativ angående boendet....det har ju varit ett orosmoment för mig...det ligger ju liksom och gror inom mig hela tiden....Jag hoppas att det nu löser sig bra...

ching ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0