Dax igen då...

japp veckans tvättstugepass är igång....men imorse så ville jag verkligen inte gå upp....va rätt trött om man säger så...haha Men nu så e det lungt.....
Jag undrar om det är några affärer öppna idag..? Vi måste ha tag på en taklampa till sovrummet.....den gick sönder i veckan och det är såå störigt att inte ha ordentligt ljus där när man ska hämta kläder och annat tjafs...men det är inte lätt att hitta en lampa som ska vara billig och dessutom snygg...haha
Kanske en sån här...jag vet inte vad jag tycker om den...lite cool kanske...vad tycker ni?

image341

Kommentarer
Postat av: maigiz

Skitsnygg tycker jag.

2008-05-01 @ 13:11:52
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0