Fan va tiden går...

länge sen man bloggade.....haha
Men denna vecka har gått fort fast jag har varit redigt arg på jobbet....Grrrr...men men 2 veckor kvar sen är det semester!
härom dagen kom Ted´s mamma+ man hit och skulle fika...dom ringde då dom stod vid Slussen...Panik! Tur att ja iaf hade dammat på morgonen men golvet fick vi snabbt sopa av lite grann..sen skulle kaffebryggaren på...tror ni den funkade då eller? Jag kan säga att den EJ gjorde det...Panik igen....in till grannen och lånade en bryggare...(bra med schyssta grannar) sen kom dom och det va ju trevligt!
Dagen efter skulle jag gå iväg med bryggaren men tänkte att det är nog bäst att kolla om den funkar iaf...och självklart så gjorde den det då...hmm... Igår skulle vi göra kaffe och då funkade den EJ...haha skitbryggare! Men idag va jag iväg och fick en helt ny! Nice...så nu väntar jag på att Ted ska komma hem från badmingtonen så vi kan fika...:)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det var på tiden. Vaddå blogg var fjärde dag eller?

2008-05-18 @ 00:32:02
Postat av: Maggan

Hallå!!!!! Var är du?

2008-05-20 @ 23:19:44
Postat av: Anita

Men hallå..jag han till Tallin å tillbaka å du han inte blogga???

2008-05-21 @ 21:24:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0