Hoppla....

jaa det är tydligen svårt att blogga nu för tiden...haha
Vet in var tiden tar vägen...och jag som inte ens har barn...jag beundrar er föräldrar som hinner med allt!
Men denna vecka har väl börjat ungefär som vanligt...tjafsat med chefen ett x-antal ggr redan...haha Men hon har fan ingen koll!
Ikväll har jag varit på föreläsning..."Små barns etik" med Eva Johansson
Jag somnade nästan de första 40 minuterna men sen blev det iaf liiite mer intressant men det kan nog vara en av de sämsta föreläsningar jag varit på...suck!

När jag kom hem hade Ted dammat och dammsugit..:) Härligt för imorgon får vi besök av Nina & Ronny som ska vara kattvakter under srf om dom nu inte blir avskräckta...hehe

Kommentarer
Postat av: Teddan

Du glömde skriva att du satt framför chefen och sov.....hahaha

2008-05-21 @ 22:18:03
URL: http://themaestro.blogg.se/
Postat av: Maggan

SRF? Vad är det för nåt?

2008-05-21 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0