Lördag...

om 2 veckor så är det sista dagen på srf....och då är jag snart hemma hos mina katter igen...:) Nästan så jag redan längtar till att vara hemma igen....detta år känner jag att det blir svårt att lämna dom små liven...fan att dom inte kan följa med..:(

Nåväl...nu är det iaf lördag och idag ska vi åka till min moster och fira hennes 86-årsdag....typiskt att det är just idag då det är "Rock på ängen" i Tyresö....hade varit skitskoj att åka dit idag då vädret är kanon....dessutom va det jätte länge sen jag va där på detta årliga arrangemang....minns hur kul man hade då man låg i gräset till en början lite lätt bakis för att sen komma igång igen...haha dessutom va det bra band som spelade på den tiden...undra om det fortfarande är samma band...hehe

Jaja..det får väl bli melodifestivalen istället....haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0