Snart är man fri......

jaa nu är det endast 5 timmar kvar att avverka på "helvetesjobbet" sen är det seeeeemeeeester! Hela 10 dagar är jag ledig på raken...fan va nice!
Tanken är ju att jag ska ner till Srf på tisdag-söndag men jag är kluven....kan jag verkligen lämna mina bäbisar..? Ena stunden är jag helt säker på att jag ska åka för att sen direkt ändra mig till att jag bara måste vara hemma.....är det verkligen värt att åka ner och ha ångest över att inte veta säkert hur katterna mår..? Hur besviken blir jag om jag inte åker..? Faaaaan va detta är jobbigt!
Det stora problemet är ju att Trouble är såå rädd för nya människor + att hon inte riktigt vill äta....måste ju fortfarande (oftast) mata henne för att få igång aptiten...skitjobbigt! Dessutom ska våran kattvakt vara borta i nästa 2 dagar så då ska (förhoppningsvis) grannen gå in och ge katterna mat. Då är ju problemet så att Trouble lär ju gömma sig, sen när hon ska äta så lär ju Nikki ha ätit upp all mat.....
Nää...jag måste nog fan vara hemma...hmmm...

Men som sagt fan va skönt att slippa från jobbet...jag är såååå trött på det! Jag bara måste ta tag i att söka nytt jobb efter semestern...

Kommentarer
Postat av: Anita

Åk på Srf! Jag förstår hur du känner å tänker men det finns ingen katt som frivilligt svälter ihjäl på några dagar. Dom kommer att överleva. Jag kände lika förra sommaren när vi hade kattvakter till Kelly & Ozzy i TRE VECKOR, vi åkte till USA. Men som sagt det gick bra, så ÅK på Srf, du kommer att ångra dej grymt om du inte åker.

2008-05-30 @ 11:39:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0