Ute med katten...

Vi tänkte att vi skulle göra ett nytt försök att ta ut Trouble på gården. Sist va det snö och driv is..och det va ingen hit...haha Men idag va är det fint väder och vi bestämde oss får ett försök alltså...Trouble tyckte inte att det va en bra idé...hon va jätte rädd och låg i mitt knä....sen när jag ställde mig upp så klättrade hon upp och trodde att hon skulle kunna ligga i mitt knä fastän jag stod upp...haha Men lite nyfiken va hon allt och efter en stund så kikade hon iaf runt lite från sin plats i mitt knä...
Ted tog några bilder...men jag bara måste lägga ut en bild från hennes förra utgång...då kan man iaf se en viss framgång..

 och nu de nya..

Här tror hon att hon kan sitta i knät när jag står upp..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0