3 dagar kvar..

jaa det meddelandet får jag när jag startar datorn.... 3 år har nu gått sen jag fick mitt "måndags-x" till dator...usch såå fort det gått!
Jaaa vad ska man sen roa sig med? Umgås med Ted, leka med katterna eller titta på TV:n..kanske läsa en bok? Jaa vem vet...
Just nu känns det som det största problemet  blir vart jag ska lagra alla bilder....

Idag är det alltså torsdag....härligt en dag kvar på arbetsveckan!
Vad händer i helgen då? Vi hade tänkt åka på foto-mässan men jag anser nog att inte jag har råd...jag har väl ca 5 kr på mitt konto och lika mycket i plånboken...kommer att bli tuff tid till lön...haha

Igår kväll så lekte Nikki som en galning här hemma...snacka om att småttingarna & vi blev förvånade...haha vi alla satt bara och stirrade...hehe

Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen vadå......ingen dator = inget bloggande? ;O/

2008-11-13 @ 22:05:31
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0