Dessutom..

är det en riktigt jobbig och tung vecka som väntar mig....först och främst är jag redigt nervös och nojig över detta med Nikki..igår hade jag en så otrolig ångest...det går inte att beskriva....usch! Idag har jag haft ont i magen, säkert pga detta...
På onsdag, alltså samma dag som Nikki ska göra en gastrospi ska vi ha "vernissage" på jobbet....och det är ju bara det som gäller på jobbet nu...jaa för all annan personal än mig..jag vill ju att barnen ska ha det bra också...men de andra verkar tycka det är viktigare vad föräldrarna tycker...okej barnen har väl varit "lite" delaktiga i själva sakerna dom gjort meeen....att lägga ´ner flera dagar på att ställa iordning lokalen för detta evenemang e helt sjukt i mitt tycke...då e det väl bättre att fixa till nåt MED barnen så dom kan vara delaktiga i hela grejen...eller har jag fel? Men det klart dom har väl gjort på samma sätt i 60 år så då är det bara så....skit i om barnen har det bra under tiden...det ser ju jävligt bra ut för föräldrarna på vernissaget iaf....hmm....
Dessutom har jag ångest över att jag förmodligen måste "smita" iväg ifrån detta vernissage då jag måste hämta Nikki..jaa om nu allt går bra med henne vill säga... Jag slutar egentligen 15 på onsag och detta börjar alltså 16..såå då lär man ju bli poppis...not!

På torsdag har vi föreläsning på kvällen och på fredag heldagsplanering....blääääääääääääää....

Jag vill bara gå i ide...

Kommentarer
Postat av: Maggan

Som sagt, alltid lika possitiv...;)

2008-11-24 @ 22:25:43
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jobbigt när "de små" inte mår bra! :O/

2008-11-24 @ 23:04:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0