Det värsta av allt att ej ha dator...

kommer att bli att jag ej kan jaga digitala möss längre åt katterna....jag som såå gärna ville vinna nåt pris..haha
Jag pratar nu om en sida som heter Petdirekt där man reggar sin katt med bild sen är det bara att skicka och ta emot möss från andra "katter"...haha Helt sjukt va fast man kan bli i nåt såå larvigt...haha
Men va fan Zisco ligger på delad 3:e plats, Maestro på 10:e och Nikki på 19:e och på väg upp ju...:)
Så ni som har katt, hoppa nu in på www.petdirekt.se och ge Zisco, Maestro & Nikki en varsin mus!

Jaa annars är det ju fredag idag och det är ju supernice! Jag har dock tvättstugan efter jobbet och Ted jobbar över idag så det blir me, mysef and I där....halv skoj på en fredag men vi har iofs inget annat planerat...

Nää nu ska jag försöka slita mig från datorn en stund för att dammsuga innan jobbet...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tönt.

2008-11-14 @ 09:55:52
URL: http://ars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0