Digital-Tv träsket...

Jaa nu har jag fallit för trycket och frångått mina principer.... Det känns inte bra, känner mig lurad...men va fan vi gick ner i pris iaf tills i mars..haha
Det började med att jag skulle ringa Comhem för att beställa ett säkerhetsprogram till datorn...men medan man satt i telefonkön så kikade jag lite på hemsidan och såg att dom hade kampanj ( för ovanlighetenskull ;)). Jag började med att beställa bättre bredband...varför vet jag inte då jag snart inte har en dator...haha Men sen kom Ted hem och då såg jag reklam i tidningen om "billig" digital-Tv...och han har ju velat ha det länge...okej då gick vi till Onoff och fixade det...suck! Så nu sitter vi här...jag kollade lite på DALLAS! Haha.. Men nu är det fotboll som gäller....och det är väl så det kommer att se ut...fotboll på tv:n och Ted liggande i soffan läsande en tidning....hmmm

Idag ringde dessutom Teds bror och berättade att Teds pappa troligen fått en stroke...så nu sitter vi och väntar på mer info...läskigt!
Jag tycker såklart att han genast ska åka upp till familjen, men han avvaktar lite...

Nää...nu ska jag bege mig ut i köket och laga mat..kyckling och ris..

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, det är lätt att känna sig pådyvlad massor med saker som man tror man ska ha. :o)

2008-11-15 @ 19:21:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0