Försök att vara positiv...

Hmm...okej...jag är glad att jag har mina katter, Ted, lght och mat för dagen....och att jag har hälsan!
Jag är glad att det snart är fredag....

Men jag är ej nöjd med att Nikki´s gastroskopi inte blev av idag...kom till Bagis och möter veterinären som tycker att vi ska ta ett annat prov samtidigt som hon sövs men det innebär att hon ska svältas i flera dagar innan...alltså måste jag åka hem med Nikki igen...vilket iofs är bra men då ska vi tillbaka på måndag...då ska hon inte ha ätit på 2 dagar+ att vi ska gett henne lavemang i flera omgångar..:(
Stackars Nikki!
Detta innebär ju också att det kommer bli flera sömnlösa , oroliga nätter och dagar....


Kommentarer
Postat av: Anita

Nää, fan vad jobbigt! Att inte få ge sin katt mat....hur går det till!? Hjalle & Heavy skulle inte lämna mig ifred en sekund om dom var tvungen att svälta. Nä fy!!! :O/

2008-11-27 @ 14:55:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Huvva! Stackars lilla Kissekatt å stackars lilla matte. Du måste alltid oroa dig över katterna. Hoppas att allt går bra på måndag då.

2008-11-27 @ 18:45:58
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0