I´m back....

Sorry att jag inte bloggat på länge...men det har varit mycket att göra. Fotokurs, sena jobbkvällar, resa...jag har helt enkelt inte hunnit blogga...men jag ska nu göra ett försök att blogga nån gång om dagen iaf...

Som sagt vi har gått på fotokurs 2 ggr, vi har en gång kvar och jag tycker det varit ganska givande...det har liksom varit lite som en "aha"-upplevelse...man börjar liksom fatta det där med "slutartider & bländare.."  Kul som fan är det iaf...

Nikki har varit lite risig också men det är ju inte direkt ovanligt tyvär....men hon kämpar på...:)

I fredags hade vi en semesterdag och åkte till Västerås för att lyxa till det lite...vi tog in på Plaza hotell i ett superiorclassrum med "guldkant"....champagne, frukt och choklad....hehe fint ska det vara..:) Där satt vi och såg ut över Västerås från 10 våningen....härligt härligt!
För att se lite mer så tog vi hissen upp till 24:e våningen och tog en öl i baren...

På kvällen begav vi oss till Sigurdsgatan 25 för att se Eclipse, Fatal Smile och H.E.A.T....alla banden va skitbra!
Men Eclipse va snäppet bättre än de andra...men kvällens hetaste "rockstjärna" va iaf "Nikki"-kopian ALX i Fatal Smile....
H.E.A.T  va som väntat skitbra men iom att deras sångare va tillfälligt ersatt av en annan så fattades det nåt där....men jag måste säga det att Nils Molin som ersatte gjorde ett grymt jobb!

Helt amazing kväll!

Vi avslutade även kvällen i Skybaren på hotellet med en öl..:)

Vi höll nästan på att missa frukosten på morgonen då sängen va urskön... Otrolig fint frukost bord måste jag säga...
Sen bar det av till sthlm igen och en snabbvisit hemma för att sen dra ut till Östberga för en spelkväll. Loppan, Lovisa & Anders hämtade upp oss här och körde sen hem oss....det tackar vi för..:)

Det va en riktigt trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Vi vann ju även TP:et som vi spelade så vi va nöjda...;)
Jag vill passa på att tacka värdparet Mia & Markus....

Idag har vi inte gjort många knop...blev väckt ett x-antal gånger av en galen 118800-terrorist....hmmm...
Sen kom Anna hit och fikade, det är vad vi åstakommit idag....och nu är klockan på väg att bli alldeles för mycket som igen...

Kommentarer
Postat av: Teddan

Det var på tiden...;)

2008-11-09 @ 22:41:23
URL: http://themaestro.blogg.se/
Postat av: Anita

Åh, varit "busy busy" ser jag! Kul att du är tillbaka. :O)

2008-11-09 @ 23:02:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0